обл. Русе, с. Николово+359 886 400 492

Диета с ябълки и ориз

С тази диета всеки ден ще стопявате по половин килограм от теглото си. Комбинацията от ябълки и ориз е особено подходяща за диети, защото двата продукта взаимно се допълват и в крайна сметка получавате почти всички незаменими вещества, без които организмът ви не може. В - витамините, които се съдържат в ориза са ценен съюзник в борбата срещу стреса. Флуорът, борът, йодът и селенът пък спомагат за обмяната на веществата и за пълното разграждане на мазнините. В 100 гр. суров ориз се съдържат 349 ккал, а в 100 гр. ябълки - 63 ккал. Преобладаващият процент от енергията им са белтъчини и въглехидрати, а само 1 % са мазнини.

Диета

ПРЕЗ ВСИЧКИ ДНИ

Закуска: 1 голяма ябълка, 1 с.л. пектин (продава се в аптеките), разтворен в чаша минерална вода. Или 1 филийка пълнозърнест хляб, тънко намазана с маргарин и половин ябълка

Гарнитура към обяда: Заедно с основното ястие си приготвяйте и порция салата (от моркови, краставици, салатка или домати), подправена с 1 с.л. ябълков оцет и 1 с.л. олио.

16 часа: 180 г кисело мляко (1,5 % масленост) и половин ябълка.

Течности: Пийте по литър и половина минерална вода на ден и билков чай. Ограничете черния чай и кафето.

1-И ДЕН

Обяд: Задушете в 1 с.л. олио 30 г накълцано телешко месо. Добавете 1 червена чушка, нарязана на ивички и 40 г сварен ориз.

За десерт: 1 ябълка.

Вечеря: Нарежете на резенчета 1 ябълка. Прибавете 40 г настърган кашкавал и 50 гр. сварен ориз. Подправете салатата с 1 с.л. олио и 1 с.л. соев сос.

2-И ДЕН

Обяд: Задушете 60 гр. грах с 1 ябълка, нарязана наситно. Накъсайте вътре 30 гр. варено пилешко месо и добавете 40 гр. варен ориз.

Вечеря: Направете си салата от 1 ябълка, 30 гр. шунка, 1 домат и 50 гр. варен ориз. Подправете я с 1 с.л. олио и 1 с.л. ябълков оцет.

3-И ДЕН

Обяд: Изпечете на скара 150 гр. рибно филе. Гарнирайте с 1 ябълка (сварена, пасирана и подправена с 1 с.л. сметана ) и 40 гр. варен ориз.

Вечеря: Сварете 50 гр. ориз и го разбъркайте с 1/2 ч.ч. прясно мляко и 2 с.л. извара. Добавете 1 ябълка, нарязана на ситно и подправете с 1 с.л. соев сос.

4-И ДЕН

Обяд: В 1 с.л. олио задушете 50 гр. телешко месо, нарязано на малки парченца. Прибавете 1 с.л. сметана и гарнирайте с 40 гр. варен ориз.

За десерт: 1 ябълка.

Вечеря: В 50 гр. варен ориз прибавете 1 ябълка, нарязана на кубчета, 35 гр. краве сирене и подправете с 1 с.л. олио и 1 ч.л. босилек.

5-И ДЕН

Обяд: Задушете 80 гр. свинско филе. Прибавете 150 гр. гъби и гарнирайте с 40 гр. варен ориз.

За десерт: 1 ябълка.

Вечеря: Нарежете наситно 1 кисела ябълка и половин авокадо. Подправете ги със сока на половин лимон и 1 с.л олио. Добавете 50 гр. варен ориз и разбъркайте.

Пробвайте! Очакваме вашите отзиви тук.

Партньори: